Su verslo klientais dirbame jau daugiau kaip 14 metų, todėl puikiai suprantame, kad verslui reikia aiškumo, rezultato, sprendimo čia ir dabar. Siekiame klientams patikimai patarti ir padėti efektyviai siekti išsikeltų verslo tikslų, suvaldant teisines rizikas.

Kodėl svarbu permąstyti esamą verslo modelį?

Jeigu norite surasti verslo plėtros kelią ir būti priešakyje konkurentų, privalote daugiau galvoti apie verslo modelį – jį reguliariai permąstyti.

Siūlome viską pradėti nuo šių trijų žingsnių:

  1. Verslo modelio sukūrimui ar atnaujinimui rekomenduojame puikiai tinkantį ir lengvai suvokiamą įrankį – verslo modelio drobė. Verslo modelio drobę (angl. The Business Model Canvas) 2008 m. sukūrė šveicaras Alexander Osterwalder.
  2. Verslo modelio drobę rekomenduojame rengti įtraukiant ir pagrindinius įmonės darbuotojus, kurie ne tik mato verslo procesus iš kitos pusės, bet ir susiduria su jais kasdieninėje veiklos. Pokalbiai su darbuotojais suteikia papildomų žinių apie siektinas ar tobulintinas veiklos kryptis ir kartu didina darbuotojų įsitraukimą.
  3. Lygiagrečiai svarbu atlikti įmonės finansų analizę už 2-3 metų laikotarpį, išgryninti teikiamų paslaugų savikainą, veiklos sąnaudas, identifikuoti pagrindinius sąnaudų centrus.

Padedame klientams visais verslo modelio tobulinimo veiksmų plano rengimo etapais.