Ar tinkamai aptarnaujate savo klientus?

Kliento sprendimą pirkti prekę ar paslaugą lemia daugybė faktorių. Kiekvienai įmonei rekomenduojame atlikti savo klientų patirties analizę, susikurti potyrio gerinimo strategiją ir įgyvendinimo veiksmų planą.

Galime jums padėti valdyti ir gerinti savo klientų patirtį – teikiame šias paslaugas:

  • Esamos klientų patirties analizė ir rekomendacijos.
  • Klientų aptarnavimo standartas, jo kūrimas ir diegimas.
  • Klientų aptarnavimo centro reikalingumo vertinimas, pokyčių siūlymas ir diegimo koordinavimas.
  • Kokybiniai stebėsenos rodikliai (angl. KPIs Key Performance Indicators), jų nustatymas.
  • Darbuotojų konsultavimas ir ugdymas (stebėjimas ir grįžtamasis ryšys) stiprinant orientacijos į klientą kultūrą ir darbo su klientais kompetencijas.